måndag 22 mars 2021

Bilder och nya Bontrager Aeolus RLS 37 TRL

Jag var ute och hoppa vid Flowtrailen igår och då var även Christian Schmidt där och fotograferade lite.
Han var snäll och tog lite foton på mig också när jag försökte hoppa som jag fick. Kul och ha lite aktionbilder på sig själv.

Jag försökte få lite flygtid men jag har som sagt en del att öva på där.


Det sitter tyvärr fortfarande i ryggmärgen att jag försöker dämpa hoppen än att poppa och få mer höjd.

Men skam den som ger sig en vacker dag kommer det sitta med ihärdigt tränande.


Nu hade finhjulen till min racer kommit till Cykloteket  också. Hade köpt på mig ett par riktigt lätta och fina 
Bontrager Aeolus RLS 37 TLR Disc 
De är semiaero med sina 37mm och höga fälgprofil och ganska breda med 28mm till ytterkanterna och riktigt lätta på 1325g.
Ska bli kul och testa när det blir dags att dra fram racern snart.




Inga kommentarer: