fredag 26 mars 2021

VAB och fredagsmys med 40/20

Nu har jag VAB:at i 3 dagar då Emilia ska skolas in på förskolan så att hennes pedagoger ska få lära sig och hantera diabetes.
Jag blev ju lite av en lekfarbror där också. Alla ungarna ville att jag skulle jaga eller gunga dem och klättra på mig var ju extra kul.
Jag är ju inte den som säger nej då jag tycker det är kul och busa med småttingarna.
Har nog inte rört mig så mycket som jag har gjort de senaste 3 dagarna. Ifrån att sitta helt still framför datorn här hemma till att vara ute och jaga ungar hela dagarna.
Riktigt skönt att få komma ut och få lite friskluft. Känns dock som jag kommer få träningsvärk till helgen då jag har använt en del muskler jag inte använder i vanliga fall när jag sprungit runt med småttingarna.

Blev lite träning på zwift på kvällen sen också.
Körde ett VO2 Max - 4x4 (40/20) pass 

Kändes bra i benen idag och jag hade inga problem att hålla effekten. Skönt när det flyter på.




Inga kommentarer: