tisdag 16 mars 2021

Lite krasslig

Idag blev det lugnt på träningsfronten. Har känt mig lite krasslig och hängig efter ett par veckor med inte allt för mycket sömn nu när stackars Emilia åkt på diabetes också.
Var inte helt oväntat så det är bara att försöka vila upp sig lite. Nu behöver vi inte gå upp mitt i natten och ta blodprov i alla fall. Så med lite tur så ska jag vara på banan snart igen om jag får sova ut lite.
Blodsockret har varit svårt att hålla nere nu när jag inte rört mig också. Har nästan tagit dubbla doserna och ätit mindre men ändå vill den inte gå ner riktigt.


Det är verkligen skillnad på att träna och inte träna. Nu under covid-19 pandemin så kommer jag inte ut heller så det blir att jag inte rör mig över huvud taget om jag inte tränar. Annars hade jag gott till jobbet i alla fall och rört mig lite där.

Inga kommentarer: