söndag 19 juni 2022

Skogsdistans med MTB TÄBY

Nu var det söndag igen och jag passade på att köra det vanliga träningspasset med MTB Täby i Skavlöten.
Det var inget snabbpass idag då de många som brukar vara där hade kört Vätternrundan igår.

Vi fick dock en riktigt grym runda som vanligt med mycket fina stigar i strålande väder.

Blev ganska lugn körning men jag drog på mitt utför ibland idag. 
Vi körde på en hel del stigar som var riktigt roliga och flowiga utför så det var kul att få lite teknikträning.
Avslutade passet med ett par gånger uppför Väsjöbacken.
Väsjöbikepark håller på att bygga ett par nya grymma hopp i mitten av backen så de ville jag se hur de såg ut.


Kommer bli grymt till de 2 befintliga som var där sen förut. 
De första som jag hade som mål att klara i år har jag redan tagit mig över så nu kan jag fortsätta på de här nya.
Fick ihop 3:44 h i rulltid så det var ganska lagom.


Resten av eftermiddagen spenderades med våra vänner Mattias och Eriqa.
Blev finmiddag ute på grekisk restaurang.


Sen tog vi en promenad ut och såg på utsikten ute på Fjällgatan. Riktigt fint där nästan mitt i stan.




Inga kommentarer: