lördag 11 juni 2022

Planen var att köra CES banorna i Upplands Väsby

Planen ikväll var att köra CES Endurobanorna i Upplands Väsby ikväll med Mikael.
Tänkte jag skulle ta bilen då det är ganska segt att cykla med Endurohojjen ditt.
Kom ut till rondellen precis utanför dör vi bor och för tog det stop.
Trodde det var skolavslutning eller något och att det kanske skulle ta slut efter skolan.
40 minuter senare hade jag bara kommit till ICA Maxi i Häggvik och inte ens kommit ut på E4:an.

Mikael hade ringt och meddelat att de fått punktering och skulle hem så de skulle inte vara kvar heller.
När jag titta upp mot E4:an och det såg ut att fortsätta gå lika långsamt där så vände jag hem.
Ca 3 km på 1 timme med bil det måste vara någon typ av rekord på långsamhet.
Jag skulle cyklat i stället.
Får se om det går bättre att ta sig ditt i morgon.

Inga kommentarer: