torsdag 9 juni 2022

Endurokörning på CES

Ikväll blev det en tur till Upplands Väsby för att köra CES banorna igen. 
Nu fick jag sällskap ifrån Mikael så vi nötte några varv  på banorna där.

Nya Bontrager Rally skorna fick premiärköras idag också. Var lite ovant med den mjuka sulan. Var dock ganska skönt med att ha klossen långt bak.
Lär få köra lite mer för att få in känslan ordentligt och vänja mig.

Fick upp pulsen ganska bra idag för att köra på nerför.


Kändes som det gick ganska bra men tiderna blev inte superbra.
Vet inte om jag missa några varv på banorna för jag tyckte jag körde fler varv än vad den räknat upp och om jag kört runt för en del tider var riktigt långsamma trots att det kändes ganska bra.


Får göra ett nytt försök på fredag och se om jag får till det eller ifall jag bara har tappat fart.

Inga kommentarer: