söndag 23 oktober 2022

En tur till Väsjöbacken igen

Blev en tur till Väsjöbacken idag igen. Var ganska halt ute idag då rötter och stenar var blötta.
Jag behöver träna i sådana förhållanden så jag försökte mig på de steniga partierna.
Jag har haft 2 banor som jag har haft lite extra problem med när det är halt och det är här vid Grythunden.


och sen den här på framsidan vid skogen efter graffitihuset.

Blev några vändor där för att få upp tekniken lite.
Blev några varv i hoppleden där jag fick sällskap av Carl och ett par till så vi tog några varv där också.

Jag kommer över de första 2 hoppen och det sista ganska ofta men det 3:e har jag inte lyckats sätta ännu.
Men jag var inte långt ifrån idag.
Jag fegar för mycket på den, tror jag skulle klara den om jag bara tryckte ifrån lite vid hoppet. Tror farten jag har in räcker bara att jag måste våga poppa ordentligt.

På kvällen fick vi besök av Mattias och Eriqa och vi tog en middag på Texas Longhorn.

Trevligt med lite finbesök.



Inga kommentarer: