måndag 8 februari 2021

En fin promenad i Hagby Ecopark

Idag vakna jag och kände mig lite krasslig. Var en lång dag i kylan igår och Emilia har haft en benägenhet och komma in till oss på nätterna den sista tiden.
Har inte blivit så mycket sova den sista tiden så det var inte helt oväntat att jag skulle åka på något till slut.

Eva tog Oskar och Emilia och åkte lite skridskor på morgonen och jag passade på att sova lite.

Kände mig faktiskt bättre efter det. Så när de kom hem till lunchen så åkte vi iväg till Hagby Ecopark och tog en promenad.

Fint med all snö ute. De hade en promenad där på 3,6 km som vi gick. Inte så långt men med all snö så var det ganska tungtrampat.


Vi tog oss upp på toppen av berget där och tog en liten fika och tittade på utsikten.


Vi började vandra hemåt lagom till solnedgången. Riktigt fint och få komma ut och gå lite. 
Det är verkligen skönt med all snö som kommit nu. Blir så mycket ljusare och finare då.

Hoppas det fina vädret fortsätter ett tag så man får njuta av snön och det ljusa vädret.


Inga kommentarer: