lördag 1 mars 2014

Blev en kort tur i Ursvik.

Idag var jag riktigt trött. Har varit en tung vecka med sjukdom och mycket jobb.
Planen var att köra 4 timmar distans idag. Men när jag skulle ut kände jag mig så trött så jag gick och la mig igen.
Vakna till vid 14 tiden och tog en liten minilunch med familjen och massa mig sen ut en stund på cykeln.

Blev en kort vända ut till Ursvik. Möte på en annan kille som halka runt i skogen så vi slog följe ett tag. Kul och få lite sällskap. Han visade lite nya stigar som jag inte kört förtur som var riktigt roliga. Det var riktiga mountainbikespår.

Körde något varv på Keps Cup banan också.
Hade lite problem att komma upp för den här slänten första gången.
Kom upp till krönet men tappa fästet och gled ner. Tänkte att nu kommer det göra ont när jag inte fick något fäste på nervägen men jag lyckades som vanligt reda ut det och kom ner helskinnad.




















Blev totalt bara 2 timmars körning men det var skönt och komma ut lite i alla fall.
Nu ska jag fortsätta slappa resten av kvällen.

Inga kommentarer: