fredag 7 mars 2014

Försök till 20 min på 350 watt

Efter 2 KOM på raken så tog krafterna i benen slut. Försökte mig på ett 20 minuters pass på 350watt innan frukost idag och det gick helt åt helvete.
Jag hade inte hunnit återhämta mig sen den sena träningen igår.
Att då stiga upp kl 06:00 och köra var lite för mycket att begära av mina ben.
Halvtaskig sömn och högt blodsocker av någon outgrundlig anledning gjorde inte saken bättre.

Jag lyckades bara köra i ca 8 minuter sen sa det stop.
Ändrade planen lite och fortsatte med 4 stycken 1:or på 520watt. Det räckte för att ta död på mig helt.
Inte pigg för 5 öre.

Nu har det varit AW med Retune. Riktigt kul och få träffa alla trevliga kollegor över en bit god mat och lite dricka.
Många höll flaggan högt medan jag tog det lite lugnare som ska jobba nu i helgen.














Hade gärna stannat kvar ett tag till men kände att jag måste hem och ta det lugnt om jag ska orka igenom helgen.
Har ingen lust att bli förkyld igen nu när jag äntligen blivit frisk.

Inga kommentarer: