söndag 2 mars 2014

Blev slappardag och Lek och bus

Idag blev en riktig slappardag. Kände mig inte helt hundra så det blev till att vara hemma och sova halva dagen. Vakna någorlunda utvilad vid halv elva.
Blev frukost framför TV:n till Vasaloppet. Ganska glad att jag inte körde själv för föret verkade inte va av den bästa sorten.

Efter att ha legat och dragit mig ett bra tag blev det av till Lek och bus vid Infra City för att rasta av Oskar lite.




















Han fastnade vid kanonerna som föra gången och spenderade nästan hela tiden där.
















Han är riktigt grym i hinderbanorna och kastar sig upp och klättrar på det mesta.




















Det är kul och se vilken vilja han har för att klara av sakerna. Han ger sig inte i första taget.

Vi sprang runt där i ca 3 timmar innan det var dags att dra sig.
Tror hela familjen fick sig lite träning av att klättra runt där.




















På vägen hem fick jag den briljanta iden att jag skulle tvätta bilen på Jet i Solna. Det är ju bara några km ditt tänkte jag.
En timme senare var jag klar. Hade helt förträngt att det var söndag och att alla skulle hem. Fy fan det gick i typ 5km/h strax efter Kista.

Inga kommentarer: