torsdag 20 mars 2014

4x4 plus en 1:a

Idag fick den här agera träningsredskap i brist på bättre väder.
Blev ett nytt försök på 4x4 på 420 watt.
Gick lite bättre idag. Klara första utan paus och andra och tredje kom jag till 3 minuter innan benen tog slut.
Sista var ren misär där fick jag ta 2 st 10 sekunders pauser för att klara av intervallen på 420 watt.
När ska jag orka hela passet rakt igenom?
Blev en extra intervall på slutet på 1 minut, där klara jag faktiskt 600watt så det får jag vara ganska nöjd med.
Körde med Paul Oakenfold på högsta volym på datorn, det gjorde susen.
I morgon blir det nog löpning till jobbet så jag kommer hem i tid och kan slappa lite på fredagskvällen. Blev ganska sent idag då jag inte kom upp på cykeln fören 21:30 då jag skulle lägga Oskar först. 
Han är så rolig och leka med och han är tyvärr inte så kvällstrött så det kan bli ganska sena kvällar.
Men Oskar är alltid på bra humör så det är bara kul att busa med honom på kvällarna.

Inga kommentarer: