onsdag 26 mars 2014

Lite löpning och reakväll i Sollentuna

Blev jobblöpning idag. Blev dock inte så hårt på vägen hem den här gången.
Gick i stort set nästan i prattempo både till och ifrån jobbet idag.
Blev lite längre löpning idag då jag skulle hämta Oskar också. Han hade cyklat till förskolan så han fick träna lite också.
Blev en snabbdusch innan vi tog en vända till Sollentuna för lite mat.
De hade lite modetema i Sollentuna Centrum med en massa rea på kläder och annat junk.
Vi tog ett varv och jag hitta en massa kläder till Oskar på Stadium och Lindex som han fick.
Själv hitta jag ett par Merrell Phoenix Gore-Tex skor för 640 spänn på Team Sportia, det tyckte jag var helt OK då de satt riktigt bra.
Jag behöver ju något robustare när jag ska vara ute i skogen och härja.

Inga kommentarer: