lördag 14 mars 2020

Teknikträning med Oskar

Idag blev det teknikträning med Oskar, Aston och Ville. Det har blivit mer och mer lek för min del och det är så kul när Oskar vill med och hoppa runt.

Idag fick han en riktigt klurig utmaning att cykla upp för en liten småteknisk uppförsbacke.
Den var dessutom väldigt hal då det var leta i början av backen.

Han gav inte upp. Jag tror han försökte typ 50 gånger men sen satte han den. Så kul och se, han ger inte upp i första taget.
Vi tränade på att köra på bakhjulet också. Varken jag eller Oskar är bra på det. Som tur var är Ville kung på det så han visade hur det skulle gå till.

Blev en hel del teknikkörning. Kul och bra att få till en avslappnad åkning.

Vi hittade en del hopp som vi körde. Oskar och Aston testade lite mindre hopp medan Ville och jag tog de lite större.

Jag börjar känna mig mer och mer säker på de här enklare hoppen. Men det är en bit kvar till att bemästra de lite större. De med krångliga påfarter till hoppen och där landningen inte är helt jämn har jag också mycket att öva på. Men skam den som ger sig.

Sjukt kul och hoppa runt. Och riktigt kul och köra med Oskar, Aston och Ville. 
Så kul och se hur Oskar utvecklas också. Han gillar ju utmaningar så får han en så släpper han den inte i första taget innan han klarar den.






Inga kommentarer: