torsdag 9 september 2021

Cyclocross Stora Skuggsn

Ikväll blev det hårdkörning vid Stora Skuggan. Det var dags för lite Cyclocross igen och vi blev ett gäng som skulle jaga runt varandra på banan där.


Det var riktigt varmt ikväll så det blev grymt svettigt.
Vi skulle köra 3 intervaller med 3,2,1 varv så det blev hårdare och kortare för varje intervall.

Jag fick gräva djupt idag för att hänga med någorlunda. Var lite seg i benen då det var ett tag sen jag hade vilodag 26/8 närmare bestämt.

Första 2 intervallerna så tappade jag en del på tätten och halka efter ganska regällt.
Men på sista intervallen så lyckades jag faktiskt att ta starten och låg med längst fram de första backarna så det kändes riktigt skönt. Fick släppa lite sen men de fick inte så jättestor lucka. 
Skönt att jag orkar hänga på skapligt bra ändå.

Efter träningen så blev det till att cykla hem och jag fick sällskap av Stefan. 
Riktigt bra och roligt pass ikväll.




Inga kommentarer: