torsdag 16 september 2021

Väsjöbacken med Oskar och Peter

Idag blev det först jobbpendling. Blev raka vägen fram och tillbaka men körde på lite för att hinna i tid till jobbet och hinna hem för att möta upp Oskar och Peter.
När jag kom hem var det bara att byta cykel och ta på sig skydden och dra vidare till Väsjöbacken.

Det var ett tag sen jag var där och det har byggts en hel del sista tiden.
Vi testade de nya platåhoppen. Ingen av oss klarade dem idag men det är helt klart ett nytt mål att sätta dem. De är som tur var snälla så det går att gradvis höja farten tills man kommer över.
Får se om jag hinner ta dem i år eller ifall det får bli nästa års mål.


Vi körde tills det blev mörkt i stort sett sen var det bara att cykla hem.


Jag hade haft oturen och tappa min telefon. Men turligt nog hade några hittat den och ringt min sambo så jag kunde åka och hämta den hos Mattias Sahlén sen.
Riktigt tur för mig då jag hade alla mina kort där också. 
Ett stort tack för hjälpen där, skönt att det finns hederligt folk, cyklister kan man lita på.

Inga kommentarer: