söndag 5 september 2021

Heldag i Flottsbro med Oskar

Idag blev det en heldag med Oskar i Flottsbro. Han hade dock friidrott på morgonen så han har fått röra på sig idag.

Kul och komma ut och hoppa lite med Oskar.

Oskar tog alla platåhoppen i början på Grävet idag och gasade på bra på Endurospåret också

Jag testade på Guldkanan idag också. Körde försiktigt första åket för att hitta rätt linjer. Hade lite problem på slutet av banan då det var ganska stenigt och brant första varvet. Men jag hittade ett ganska bra spår på vänstersidan och där gick det bättre.


Har kört nästan alla banorna nu förutom de 2 största hoppen. Satt och tittade lite på trull hoppet som är mitt stora mål att ta men den känns fortfarande lite inhöstat laget för mig än.
Jag har tagit det mindre bredvid flera gånger utan problem. Men trull hoppet är ytterligare någon meter högre och längre.
De som kört den säger att det bara är att ta ett par tramptag och rulla ut.
Så har det varit för alla andra hopp jag tagit så jag tror det mest är skallen som sätter stop som vanligt.

Det är ju dock nästan 5 meter högt så man får ju inte panikbromsa och ramla ner för då blir det jobbigt.

Inga kommentarer: