torsdag 9 september 2021

Test av Endurobanorna i Upplands Väsby

Ikväll drog jag till Upplands Väsby för att testa endurobanorna där som det skall köras på i helgen.
Har aldrig kört där förut trots att det är så nära.
Det var en riktig pärla jag missat. Grymt fina spår.
Träffade på Pontus, Ollie och Willy som var där och körde också. De var snälla och visade mig runt ettaperna som fanns där.

De har byggt grymt fina banor där. Vilka små pärlor det finns i närheten av var man bor.

De var lagom tekniska för mig. Det var inte svårt att ta sig ner någonstans men det var fortfarande tekniskt så för att köra fort så krävs det en hel del.

Jag fastnade lite i början av Hell Sender spåret.
Det var riktigt tight där.

Slashen har ett grymt brett styre på 82 cm så ibland kan det vara lite svårt att komma igenom trånga passager.
Här lär jag få hoppa på stenen till vänster om jag ska ta mig igenom snabbt utan att fastna i trädet.

Blir nog att åka hitt på fredag också och tjuvträna lite. Det är ju grymt roliga stigar att köra på.

Inga kommentarer: