tisdag 14 juni 2016

Några actionbilder ifrån Lida Loop

Idag har det inte gott många knopp. Hade fått värsta hosstan efter Lida Loop igår så jag har bara sovit ett par timmar natten tills idag. Verkade vara någon rethosta efter all sand och damm ifrån tävlingen.
Nu har det som tur var blivit bättre så det ska nog gå att träna lite lugnt i morgon och få en återhämtningsrunda.

Jag har fortfarande problem med att jag har fått kramp i både lår och vader lite efter 2 timmar när jag kör hårt.
Förra vecka så tyckte jag att jag ätit ordentligt hela veckan men det verkade inte hjälpa. Har antagligen inte fått tillräkligt med de långa passen. Kan typ räkna alla pass på mina fingrar som varit längre än 3 timmar i år. Har inte blivit så mycket distans.
Får se om jag hinner klämma in ett distanspass i helgen kanske då det ser ut att bli tävlingsfritt för min del.

Hittade lite egobilder på mig ifrån Lida Loop på Happyride och Linna Börjes sida.
Kul som vanligt med lite actionbilder på sig själv så det får ni stå ut med.




Inga kommentarer: