lördag 11 juni 2016

Lilla Loop

Idag drog hela familjen till Lida för att heja på Oskar som ville köra Knatteracet. Han tycket det var så kul förra året att jaga kaninen så han ville göra det i år igen.





























Jag passade på att hämta min nummerlapp medan jag anmälde Oskar så hade jag det gjort och slipper stressa i morgon.

Sen bar det ut till starten med Oskar som var taggad.





























Han var lite segstartad men sen fick han upp farten. Han körde på riktigt bra och ville inte sluta han körde så många varv att de var tvungna att stänga av banan så han fick rulla in till mål.






































Fin medalj fick han för jobbet så nu har Oskar en till att lägga i samlingen. Han ville ut och cykla i morgon också så vi tar med cykeln då också.





























Själv så körde jag 2:a loopen med Henrik Mård efter att Oskar var klar så jag skulle få igång benen lite tills i morgon. Det var väldigt torrt och fint så det kommer nog gå snabbt i morgon om det inte börjar regna.

Kändes som det var mer stig i år eller så har jag bara glömt hur banan ser ut. Det var flowiga roliga stigar hela tiden kändes det som på 2:a loopen. Fick för mig att det var mer grusväg men det är nog för att det är en del på 1:a och 3:e loopen som jag förträngt.

Blev till att hämta den nya Dacia Dustern på kvällen sen. Den kommer vi att åka i morgon. Ska bli kul att testa den för det är första gången som jag kör den.





























Nu blir det till att gå ock lägga sig så jag är pigg i morgon inför Lida Loop.

Inga kommentarer: