torsdag 30 juni 2016

Ränneslättsturen i helgen

I helgen är det den 4:e deltävlingen i Långloppscupen iform av Ränneslättsturen som går i Eksjö.
Jag brukar köra ganska bra där för det är inte så många backar och det är en del tekniska partier där jag brukar kunna få lite luckor.
Tycker den tävlingen är kul att köra just för att banan passar mig ganska bra.


























I år så har jag inte riktigt hunnit träna så mycket och det har blivit ganska lite sova. Men samtidigt har jag gott ner i vikt lite och verkar ha kunnat behålla styrkan något sådär fast inte lika långa sträckor.
Det har gott bra i ca 2 timmar sen har jag åkt på kramp. Skulle vara skönt om jag kunde slippa det.

Nu har jag planerat in 2 vilodagar på raken här för att kunna hinna sova lite mer istället. Hoppas sen på att kunna få ett fint väckpass på lördag så jag skall vara i skaplig form tills på söndag när starten går.

Har lyckats med det tillvägagånsättet några gånger förut så jag hoppas den fungerar nu igen.
På söndag får vi se om jag kan lyckas ta lite poäng i Långloppscupen.

Inga kommentarer: