onsdag 8 juni 2016

Nya kläder ifrån Pearl Izumi har kommit

I helgen här så kom våra nya teamkläder ifrån Peral Izumi. Blev riktigt finnt det här. Vårat tävlingställ är ifrån Pearl Izumi:s Pro serie som är deras top of the line med det bästa matrialen och som sitter tight och fint. De är gjorda för landsväg så de är sydda för att vara aerodynamiska.
Riktigt sköna också.
Hade jag fått formsy helt själv så hade jag nog gjort armarna och benen lite kortare då jag är lite oldschool (har armvärmare på mig nu). Men annars har jag inget att klaga på.




Blev en liten tur på Blå spåret för att rensa upp lite också ikväll. Kom till det här partiet i början av banan och undrade vem som lagt alla stora stenar där.
Kom sen på att de har ju alltid legat där bara att jag har alltid kommit med fart förut och inte tänkt på att det varit så stora stenar.
Kul att jag nästan har missat att det är en stenkista här. Där ser man hur mycket lite hastighet kan göra för att jämna ut stökigheterna.

Inga kommentarer: