torsdag 23 juni 2016

Ett varv på NICK spåret

Idag tänkte jag testa NICK spåret i Ursvik. Det har av någon anledning inte blivit så ofta som jag tränar där trots att det är så nära och bra spår där.

Men nu var det i stort sett på hemvägen så då var det lika bra att ta något varv där.
Tänkte jag skulle försöka dra på lite men benen kändes ganska stumma idag.
Gjorde ett försök att ta i lite och jag märkte att jag inte kör så ofta här. Lyckades köra fel några gånger och missade många tighta kurvor men trots det så blev det personligt rekord för mig.






































Kom i alla fall under 30 minuter så det får jag vara ganska nöjd med. Det var riktigt tort och fint och knappt några lerhål alls som det brukar vara på NICK spåret så det var ideala förhållanden för att köra snabbt på. Nu ska jag bara hitta runt också så ska jag nog kunna kappa någon minut till.





























Får se när nästa tillfälle kommer när det är så här torrt och fint.


Inga kommentarer: