måndag 20 juni 2016

Kvällsintervaller på racern runt FRA

Idag blev det en vända på racern igen. En kompis på jobbet har börjat cykla och skulle ut med Fredrikshof så han tyckte att jag skulle med.
Klart jag vill ha lite sällskap så jag hängde på. Det var inte allt för många som var där av kanske inte en så konstig anledning då alla är möra efter Vätternrundan som var i helgen.
Vi blev i alla fall ett litet gäng och jag hängde på snabbgruppen.





























Jag och några till drog på ganska bra ifrån start och tillslut var vi bara 3 stycken kvar. Jag drog ganska mycket och lyckades köra fel så vi kom till Lovö Prästvik. Då resten av klungan redan var borta så bestämde vi oss för att köra FRA intervaller.
Det blev 4 varv så hårt vi kunde och det kändes ganska lagom idag. Det var jag och Jens som drog hela tiden så det blev inte mycket vila. Skönt och få sota ur kroppen ordentligt.

Vi körde runt på 7 minuter som bäst och det får vara godtjänt då vi bara var 2 som drog.






































Får se vad jag orkar köra i morgon. Känner mig lite seg just nu.

Inga kommentarer: