tisdag 21 juni 2016

30 sekunders intervaller med ett max på 1705 watt

Idag fick det bli kort och hårt igen på landsvägshojjen. Körde dock ganska lugnt till jobbet för att få återhämta mig ifrån gårdagens intervallpass.

Men på vägen hem så blev det 30 sekunders intervaller i backarna. Fick nytt rekord på maxwatt för i år i alla fall på 1705 watt så det får jag vara nöjd med. Blev dock inga rekord på medeleffekt på intervallerna blev bara runt 760 watt men det är inte fy skam heller.






































Försökte mig på lite olika tekniker när jag körde men vet inte riktigt vad som är bäst för mig. Det verkar variera ifrån gång till gång.
Har testat både bocken och uppe i hoddsen. Har försökt att luta mig lite mer framåt och även att försöka dra i styret på lite olika sätt för att få ner kraften men det blir ungefär samma resultat. Inga stora skillnader som jag kan dra någon direkt slutsats ifrån i alla fall.

Känns dock som jag börjar få till det att köra i bocken nu i alla fall.

2 kommentarer:

Tomas Åström sa...

Fina maxwatt😄

Per Kumlin sa...

Tackar, synd att jag inte orkar hålla det mer än någon sekund:-)