onsdag 22 juni 2016

Styrketräning på utegym

Idag blev det en promenad i solskenet med familjen. Eva och småttingarna kom och möte upp mig vid Hornstull. Där var planen att gå och hitta något och äta och sen promenera till Stockholm Södra.
Vi hamnade på Daisys.
Emilia skulle härma mig och doppa pommes fritesen i ketshup, såg lite kul ut när hon höll på.






































Efter det bar det av längs vattnet. Vi kom till utegymmet där och då var Oskar snabb och hoppa upp på alla grejer som fanns där.






































Emilia ville såklart också vara med och leka. Hon är stark den lilla tjejen. Hon kunde hänga kvar här själv och höll jag henne i fötterna så gjorde hon situps precis som Oskar


Vi blev kvar där en timme då både Oskar och Emilia skulle testa det mesta. Jag försökte med lite spänsthopp också och lite armgång. Får se om jag får träningsvärk i morgon.

Sen var det dags att knatta hemåt.






































Tänk om det kunde bli sånt här väder på midsommar för omväxlings skull. Det skulle sitta fint.

Inga kommentarer: