onsdag 29 maj 2013

5 varv på Fiskartorpet TT banan

Blev en sväng till Fiskartorpet idag. Tog 5 varv på TT banan med paus emellan.
Fiskartorpet
Första varvet gick på 9:45 sen blev det 9:48.
Tyckte det kändes grymt halt trots att det var torrt jag gled runt på rötterna och gick på sladd mest hela tiden.
Tänkte att jag skulle tömma lite luft ur däcken men körde på i alla fall.
Det skulle jag inte gjort för när jag skulle ner för slalombacken och in i skogen så fick jag värsta bredstället och for in i ett träd.
Cykeln klara sig men jag fick några småskråmor på höften.
Med stop och allt tog varvet 12:57.
Sen var det dags att tömma ur lite luft och då kändes det genast mycket säkrare att köra.
Gick lite snabbare också.
Fick 9:36 på fjärde varvet och avsluta med 9:18 så jag kamma bort nästan en halv minut på att tömma ur lite luft.

Efteråt blev det till att heja på Eva som sprang Vårruset.
Vårruset
Hon gjorde en stark insatts med tanke på att hon inte sprungit så mycket förut så det var kul.

Inga kommentarer: