lördag 18 maj 2013

Lite distans och svensexa

Blev ett kort distanspass på 3 timmar idag. Tog en ordentlig sovmorgon till kl 11:00 idag, riktigt skönt att inte behöva väckarklocka för en gångs skull.
Blev en kort tripp med crossen idag, riktigt kul och köra ute med den.
Letade lite nya stigar runt Järvafältet och hitta en del roliga.
Blev lite stökigt på sina ställen för crossen men det var bra teknikträning att försöka köra så mjukt så möjligt.
Teknikträning
Körde vidare bort mot Kalhäll och försökte hålla mig på fina stigar och grusvägar hela tiden så jag skulle få njuta så mycket så möjligt av turen.
Blev en del upp och ner på småvägarna där.
Kalhäll
Sen var det dags att dra sig hemåt så jag körde via Hässelby. Trodde jag hade en massa tid över så jag körde på de små grusvägarna längs vattnet.
När jag kom till Nockebybron så insåg jag att jag inte hade så mycket tid kvar.
Då var det bara att börja gasa så jag skulle hinna hem i tid.
Bråttom
Körde på ganska ordentligt men det var inte riktigt tävlingsfart men tillräckligt för att jag skulle flåsa ordentligt.

Kon hem någon minut försent så det var bara att slänga sig i duschen och få i sig något snabbt att äta och byta om.

Hade en tid att passa då jag ska på svensexa nu.
Det är nämligen Johnny som har blivit vuxen och ska gifta sig.
Det firar vi med en kryssning med Birka så nu sitter jag på pendeln på väg dit till mötesplatsen.
Ska bli grymt kul.

Inga kommentarer: