torsdag 9 maj 2013

Blev 12 ettor på 510-522watt

Blev ett kort och hårt pass idag. Då det inte var lika fint väder som igår fick det bli Monarken.
Körde 12 ettor med 2 minuters vila emellan på runt 510-522watt.
Grymt jobbigt.
Monark
Nu blir det härlig sovmorgon i 2 dagar så jag hinner återhämta mig till Billingeracet på lördag.

Fick en ny body till mitt Revolver Racing bakhjul som jag montera idag också.
Det var grymt lätt att få ditt. 2 insektsnycklar och ett snöre var det enda som behövdes.
Skruva loss och dra bort.
Revolver Racing
Sen var det bara att ta ett snöre som kunde hålla in spärrklackarna och trycka ditt den nya bodyn.
Tog max 5 minuter och få allt klart.
Novatec Body
Det ska vara crossrace i morgon och jag är grymt sugen på att köra men jag tror jag behöver vila lite om jag skall vara islag till Billingeracet.

Inga kommentarer: