onsdag 29 maj 2013

Lugnt pass

Blev halv jobbpendling idag. Skulle lämna in bilen för rostskyddsbehandling i Bredäng så jag tog med mig cykeln dit för att få lite träning idag.
Efter jobbet blev det att åka till Älvsjö och sen cykla till föräldrarna och hämta Oskar i Farsta.

Tog ett par varv runt motionsspåret mellan Farsta, Fagersjö och Hökarängen.
Har inte varit där sen jag bodde hemma för typ 15 år sedan så det var en liten nostalgitripp.
Farsta
Det har blivit några varv här i början av min karriär.
Ganska rolig bana faktiskt.
Motionsspåret
Efter några varv där bar det hem till pappa för lite middag och att hämta Oskar.

Sen blev det en härlig väg hem med Oskar och barnvagn och cykel på pendeltåget.
Fick lite skumma blickar ibland när jag satt där med full cykelmundering och sen lilla Oskar i en barnvagn.

Inga kommentarer: