fredag 3 maj 2013

Ladd inför Lidingöloppet MTB

Har blivit en lugn dag utan träning. Försökte komma isäng någorlunda tidigt igår och det har som tur var inte varit överdjävligt mycket på jobbet idag.
Kändes ganska bra i benen igår trots allt och med vila idag och lite sprätt imorgon så borde jag vara i så bra form som jag kan vara för tillfället.

Jag har ju inte kört så mycket distans i år så det ska bli kul och se hur jag klarar långloppen nu.
Det får bli fullt ös som vanligt och se hur länge jag orkar.

6 mil ska vi köra på söndag på lätta stigar tekniskt sett men det blir mycket upp och ner och tighta kurvor istället. Lidingöloppet MTB lär nog få en trött trots lätt bana.
Bra med lite uppvärming inför Långloppscupen som startar nästa vecka i Skövde med Billingeracet

Lite egobilder måste vi ha idag för att peppa lite. Har fått ett gäng fina bilder ifrån Pål Stålnacke (pal.s@telia.com) ifrån Keps Cupen i Värmdö.
Här är jag glad som vanligt när jag är ute och cyklar.
Det här var typ det enda stället där det inte var snö.
Lite mer kurvtagning på samma ställe.

En liten trappa som jag nästan skulle ha kunnat hoppat rakt ut ifrån om jag hade en sänkt sadelstolpe och kanske lite mer skills...

Inga kommentarer: