torsdag 16 maj 2013

Rekord uppför Väsjöbacken

Har blivit en lång dag. Gick upp vid 04:30 för att åka till Postterminalen i Årsta där vi hade ett event med CRT.
Blev en hel del fixa med cyklar fram till lunch.
Tog en snabblunch på Sushikungen, det var länge sen jag var där.
Satt riktigt fint med lite kryddstark sushilunch.
Sushikungen
Sen var det raka vägen till Södertälje för att fortsätta jobba.
Blev klar lite efter 19:00 sen var det bara att ralla hem.
Lika lång och skön jobbdag i morgon.
Han träna en liten bit idag i alla fall. Tog en runda till Väsjöbacken och körde ett varv järnet.
Blev ny rekordtid på 3:05 så det får jag vara nöjd med.
Men satan vilken prologhosta jag fick, det kändes som lungorna vände ut och in på sig och det tog aldrig slut.
Känner fortfarande i lungor och hals efter att jag kommit hem.
Väsjöbacken
Körde 2 varv runt 8:an också men där tog jag det lite lugnare.
Nu har jag kommit hem och fått i mig en liten middag, dags att gå och lägga sig igen så jag kommer upp i morgon.

Inga kommentarer: