lördag 18 maj 2013

Maxtest med Alexandra Engen

Blev en lång och härlig dag igen med en massa jobb.
Var ute i Årsta och fixa cyklar igen på morgonen.
Posten
Sen var det tillbaka till Södertälje och jobba.
Han dock hem till worldcup XCE finalen som sändes på Redbull TV när jag skulle köra maxtest på Monarken.
Bra med lite uppvärmning och inspiration inför testet för det behövdes verkligen för att få runt benen idag.
Alexandra Engen
Riktigt grymt att Alexandra gick och van och Jenny Rissveds kom 5:a.

Tyvärr så var mina ben inte lika snabba idag.
Rekord igår och ett stort FAIL idag, det vänder snabbt här.
Men jag hade inte väntat mig några stordåd idag heller.
När jag inte sovit på en vecka och jobbat arslet av mig så är huvudet och benen inte riktigt i slaglägge trots bra support ifrån Engen.

Jag kom bara till 7 sekunder på 472,5 watt så det var över halvminuten sämre än förra gången.
Men jag orkade i alla fall skruva upp till 472,5 watt innan jag dog det trodde jag inte halva vägen in i maxtestet.

Försökte mig på 10 minuter på 350 watt efter också för det gick ju bra förra gången.
Men nu klara jag bara 5 minuter sen ville inte benen vara med längre.

Att ha vilovecka och inte hinna sova ordentligt var inte optimalt, återhämtningen blir ju inte riktigt den bästa.

Inga kommentarer: