onsdag 13 juli 2022

Åre dag 3 med åska och ösregn

Det hade utlovats en massa regn idag men när jag vakna så var det fortfarande torrt.

Han käka frukost och komma ut till VM8:an och värma upp med Bräckebäcksleden.
Sen tänkte jag att jag skulle försöka mig på lite röda och svarta leder på andra sidan vid VM6:an.
Han köra ner Shimano lite lugnt sen skulle jag testa Uffes och Västra Stärnvägen och då kom regnet. 
När jag sen skulle upp i liften så öppnade någon kranen rejält där uppe och det blev både ösregn och kallt.

Tänkte jag skulle försöka köra lite till när jag ändå var ute men han bara komma ner och då kom åskan.
Lifterna stängdes också så det var bara att rulla hem och ta det lugnt.

Blev lite styrketräning med Emilia. Hon tyckte inte jag hade tränat klart så hon körde ett pass med mig.

Hon kör hårt med en om man inte tränat ordentligt.
Tur man har en liten personlig coach här.

I morgon tänkte vi testa att gå uppför Vertikal K om det inte regnar för mycket. Får se hur det kommer gå.



Inga kommentarer: