fredag 29 juli 2022

Mel:s Garage och Väsjöbacken

Idag blev det en tur till Enköping och besök på Mel:s Garage.
Det var Eva som ville ditt då de skulle ha god glass där. Att de sen hade en massa coola gamla Amerikanska bilar gjorde inte saken sämre.


Eva ville helst ha den här.


Jag är lite mer för modernare snabba bilar så den här såg inte helt fel ut en Doge Challenger SRT med 717 hästar.


Blev glass så det räckte och blev över sen också.


Blev en vända till Cykelhuset sen för att hämta upp min Trek Top Fuel som varit på dämparservise hos min gamle favoritmek Jonte.
Nu är den följsam och fin igen.


Blev en sväng till Väsjöbacken sen för att träna lite.
Var snustorrt i banan men det var nästan lite damhalt då det inte regnat på ett tag.
Körde själv så jag vågade inte riktigt maxa idag då jag inte ville ramla inför endurocupen i helgen här.
Fick ändå en bra tid på Grön bro + sprint finish 


Fegade dock på hoppen idag och kom bara över med framhjulet.
Får bli bättring där.




Inga kommentarer: