fredag 29 juli 2022

Besök på Cykloteket och hos svärföräldrarna

Idag blev en lugn dag ifrån träningen. Blev ett besök hos Cykloteket för att fixa ett nytt vevlager till Slashen då den har fått utstå mycket lera, sand och grus.

Det är ju race i Flottsbro i helgen då det både är Capital Enduro Series och Swecup i enduro där.
Vill ju ha Slash:en i topskick då.

Blev besök hos svärföräldrarna på eftermiddagen för lite fin grillmiddag sen också.
Passade på att tvätta bilen där också. Blev stortvätt både in och utvändigt så nu är den väll förhoppningsvis fin någon dag till innan det börjar regna igen.

Jag är ju ganska pedant när det gäller min bil och mina cyklar så jag vill alltid ha dem i så bra skick så möjligt.
I bilen har jag alltid våtservetter och intiörstvätt och bilschampo med svamp. Vill kunna göra snabbrengöring när jag är ute och åker.
Nu blev det rengöring av skinnsätena också så de inte torkar ut.

Är skönt med lite nybilskänsla när allt är rent och fint.



Inga kommentarer: