måndag 4 juli 2022

Bilder ifrån Ränneslättsturen och Top Gun

Hitta lite coola aktionbilder ifrån Ränneslättsturen på Cykelkanalen. Alltid roligt med lite bilder ifrån tävlingar jag kört.





Idag var det lugnt ifrån träningen. Jobbade på som vanligt med en del extrajobb. 
Tog en sen kvällsbio med Oskar. Vi gick och såg den nya Top Gun Maverick. 
Jag älskar allt med flyg och Oskar gillar aktionfilmer så det blev perfekt.
Den var riktigt bra och hade coola flygscener.


Jag har alltid velat flyga själv och är riktigt intresserad av snabba jaktplan. Just de F/A 18 Hornet som är med i filmen har varit ett av mina favorit flyg sen jag jag var liten och Blue Angles som kör uppvisning med de flygplanen har jag alltid beundrat när de kör med en som precision i så kraftfulla fighterjets.


Inga kommentarer: