onsdag 2 mars 2016

NICK spåret odubbat

Idag blev det en ganska kort och lugn runda igen.
I brist på att få spänningen att bli jagad av kinesisk militär så fick det bli till att köra NICK spåret odubbat.
Det var en hel del is på spåret så det blev lite spännande.
Lyckades köra nästan hela varvet utan att behöva sätta ner en fot. Det var dock 2-3 ställen som jag fega ur och gick då det var både brant halt och lite tekniskt.
Körde 2 varv och drog på lite mer på andra. Fick en skaplig tid trots att jag inte tog i så mycket och det var halt.

Får se vad det ska bli för träning i morgon. Jag har ju lyckats köra sönder mitt dubbdäck och hade hoppats på att slippa köpa nytt innan nästa vinter.
Isen borde försvinna snart hoppas jag, har ju inte behövt använda dubbdäck så mycket förut genom åren så det skulle vara typiskt om det skulle behövas nu när jag inte har något däck.

Var ute med Oskar och Emilia på förmiddagen också. Oskar ville köra radiobil idag och det är klart han skulle få det.

Var ganska halt här också så han fick göra lite donuts och sladda runt.

Inga kommentarer: