fredag 11 mars 2016

Idag fick det bli 40/20 i 40 minuter på 420 watt

Blev till att köra inne idag igen då det blev sent så det hunnit bli mörkt.
Tänkte jag skulle testa de berömda 40/20 och försöka köra 40 styckna på raken.
Har aldrig kört det på Monarken förut så jag visste inte riktigt vilket motstånd jag skulle lägga mig på.
Tänkte att jag börjar med strax över vad jag kör på mina 4x4 så det fick bli 420 watt.
På den 20 sekunders vilan fick det bli till att trampa baklänges.

Gick bättre än vad jag trodde så jag kunde till och med öka lite på slutet.


























Får se om jag skall testa 425 eller ända upp till 430 watt nästa gång och se om jag orkar med det.

Var ute på långpromenad på dagen med Oskar och Emilia också. Vi tog en runda runt Edsviken och gick och mata änderna.


























Det blev nästan 7 km och Oskar gick själv hela tiden i ganska raskt tempo. Riktigt starkt jobbat. Han har kondition den lilla grabben.

Inga kommentarer: