tisdag 29 mars 2016

Sovrumsmöblering och 4x4 på 410 watt

Idag blev det en vända till Barkarby. Oskar håller på att flytta in i det nya sovrummet som vi än inte har inrätt. Än så länge så finns det bara en säng där just nu så vi jag tänkte vi skulle åka och titta på lite möbler.
Blev först till MIO där vi gick runt ett tag men vi hitta mest sängar och inte så mycket snygga och praktiska sängbord och garderober.
Oskar hitta såklart en ny favoritsäng där som man kunde höja och sänka, hans nya robotsäng som han så fint uttryckte det.






































Blev en vända till Chilli men där hitta vi tyvärr inte så mycket heller. Vet inte riktigt hur jag skall inreda det heller då det är 2 dörrar och ett fönster som jag helst inte vill behöva täcka för.

Drog sen till Ikea och då hade det hunnit bli lunchtid så vi käcka lite där först innan vi började leta vidare.








Emilia hittade en kompis där också när vi skulle börja titta på möblerna. De stod och tittade på varandra en lång stund men gjorde inte så mycket mer.






































Hittade sen en garderob som såg helt OK ut, gick och få i alla möjliga färger och inredningar så den verkade ganska bra. Oskar fick plats där inne också så det tyckte han var kul.
Får se om det blir någon variant av den kanske.






































När jag kom hem så fick det bli ett kort pass på Monarken och bränna av ett 4x4 pass på 410 watt.
Kände mig grymt seg idag och ville bara gå och lägga mig. Hade vilodag igår ifrån träningen men då körde jag 70 mil och gick runt på en mässa halva dagen så det var kanske inte den bästa återhämtningen men grymt kul var det.

Förstår hur Samuel Brännlund har det som nästan alltid får åka minst 70 mil till tävlingarna, kan inte vara lätt att ladda om efter sådana långa bilresor. Men Samuel har en riktig kämparskalle och verkar klara det ganska bra som tur är.

Själv kände jag mig som sagt riktigt seg och klarade bara 2 intervaller utan fuskvila idag. De andra 2 så kom jag nästan 3 minuter innan jag fick ta en 10-15 sekunders paus.

Inga kommentarer: