tisdag 15 mars 2016

10*1 minut på 510watt fick bli dagens träning

Idag blev det kort och hårt på Monarken igen. Tänkte se om jag kunde klara av 510 watt på 10 stycken enminutare.
Det satt riktigt långt inne men jag klarade det precis. De första 5 gick ganska lätt men sen kom syran ifatt.
Jag körde på ganska hög kadens, låg på 102-104 med 5KP och mina ben har fortfarande inte lärt sig riktigt att trampa så snabbt med kraft.

Kände mig lite trött och seg idag och av någon konstig anledning så svettades jag knappt idag när jag körde. Brukar kunna vrida ut handuken när jag är klar men nu var den nästan torr. Kände mig inte så törstig heller, drack inte ens upp flaskan jag hade, den brukar ta slut när det är en kvart kvar i vanliga fall så jag vet inte riktigt vad jag har gjort för konstigt.

Försökte mig på en 4:a på 410 watt på slutet sen men det hade jag inte huvud eller ben för att klara. Det kändes verkligen segt idag. Får hoppas att det bara var något tillfälligt.

Var ute och lekte med småttingarna som vanligt också. Emilia springer runt som bara den nu och har en massa roliga ljud för sig nu. Det är inte så mycket ord utan mest sött jollrande.






































Oskar ville köra radiobilen idag så det fick han såklart. Vi hitta en boll som han försökte köra över och sen få in i mål. Gick ganska bra faktiskt, Oskar har fått till kontrollen på bilen ganska bra nu.
Han lyckades köra runt helt själv och få fatt i bollen också, det krävs lite precision för att klara av det.

Inga kommentarer: